?

Log in

No account? Create an account

May 5th, 2007

The latest embarassing celebrity video wanger of David Hasselhoff is sad to say the least. Madenning if you don't really give a crap about shit like this. And if you watch the "news" you will be subjected to it over and over and over (and over) again. Online too!

And no, I ain't putting the goddam thing up here.


Was it spite? Did his kids think it was gonna help him kick the bottle? Seriously, WTF?!?

So in addition to having to see this incoherent fool attempt to eat (and fail), we'll now be subjected to yet  another  insincere celebrity apology...Not to mention seeing him trying to spin his way out of this...For effing DAYS!

Bullshit taking up my bandwidth! It's like "Dancing With the Stars" or "Survivor" in the newcast. It ain't news...It's crap!

Just my opinion...

Tags:

A glimpse into the world of TexasT's!
Okay belleaire - The proof is in the pictures!
Took these with my camera phone yesterday so excuse the quality.
Left my actual camera sitting at home in my other office. And it looks a lot worse than this. But not for long!
...Actually, they ain't too bad considering...
Under a cut in case you just don't care!Collapse )

There you have it! Welcome to my corner of the world!

Tags:

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow