November 2nd, 2009

RUFKM?

TMI Perhaps...

Been somewhat irregular...

Blaming it on one of my meds. So to combat this...

Collapse )

So instead of heading off to work as I should be doing...Get the picture? Not gonna be any more graphic than that.

Holy CRAP!!!

*grins*

Shit happens...Sometimes. Or not!

*laughs*
  • Current Mood
    awake
  • Tags
Give a damn

Beautiful Day Today

And I don’t dare get more that a few feet from the john...

Jeebus! Gentle laxative my ASS!

*grins*

But maybe it will clean me out.

Scheduled that Biopsy for next Wednesday.

Doctor’s appointment in the morning for this damned pain in my side.

SHIT!
  • Current Mood
    bleh
  • Tags
boek

Much as I Hate to Say This...

I’m gonna have to purge some books I think. Even doubling up the shelves I don’t think I’ll have enough room for what I wanna do.

And that last novel I read? I was really disappointed with that one. I really wanted to like it. But alas and alack!

Soooooo outta here!
truck

FireFox is Starting to Irritate Me

Lately When I do a refresh of the page I’m viewing (especially on my ElJay pages) I have to refresh the page 2-3-sometimes 4 times before it actually refreshes the page and I see news posts.

I may have to give Safari a serious try... Already got the updates.