?

Log in

No account? Create an account

November 2nd, 2009

TMI Perhaps...

Been somewhat irregular...

Blaming it on one of my meds. So to combat this...

Took a laxative. A mild laxative...Collapse )

So instead of heading off to work as I should be doing...Get the picture? Not gonna be any more graphic than that.

Holy CRAP!!!

*grins*

Shit happens...Sometimes. Or not!

*laughs*

Tags:

Beautiful Day Today

And I don’t dare get more that a few feet from the john...

Jeebus! Gentle laxative my ASS!

*grins*

But maybe it will clean me out.

Scheduled that Biopsy for next Wednesday.

Doctor’s appointment in the morning for this damned pain in my side.

SHIT!

Tags:

Much as I Hate to Say This...

I’m gonna have to purge some books I think. Even doubling up the shelves I don’t think I’ll have enough room for what I wanna do.

And that last novel I read? I was really disappointed with that one. I really wanted to like it. But alas and alack!

Soooooo outta here!

Tags:

My Favorites From My First Trip to TRF!

I may make it yet again up there, but I dunno yet.

Just something about a flash of white thigh between a skirt or shirt and a stocking top!

20091017_3177.JPG

Big pics follow...

These are the large size so.... CUT!Collapse )

I may have to go yet again.

FireFox is Starting to Irritate Me

Lately When I do a refresh of the page I’m viewing (especially on my ElJay pages) I have to refresh the page 2-3-sometimes 4 times before it actually refreshes the page and I see news posts.

I may have to give Safari a serious try... Already got the updates.

Tags:

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow